Повернення товару та гарантія
Повернення товару
Керуючись статтею 9 Закону "Про захист прав споживача", покупець може здійснити обмін або повернення придбаного у нас товару протягом 14 днів з моменту покупки. Процедура може бути виконана, якщо дотримано наступних пунктів:
Поверненню чи обміну підлягає виключно новий товар, який раніше не був використаний та не має слідів експлуатації (потертості, подряпини, сколи та інші ушкодження).
Упаковка товару та всі її компоненти збережені в цілості.
Товар не піддавався складання або монтажу і має першорядний зовнішній вигляд.
Збережено ярлики, інструкцію та маркування виробника.
Товар повертається або обмінюється в комплектації, в якій був проданий.
Покупець може підтвердити факт купівлі товару у нашому магазині, пред'явивши товарний чек чи накладну.
Для повернення вартості товару покупець повинен мати при собі паспорт, що підтверджує його особу. Повернення грошей провадиться в день повернення товару. Якщо необхідна сума відсутня у касі на цей момент, її передадуть покупцю протягом 7 днів від дати повернення. Вартість логістичних послуг з повернення товару еквівалентна його доставці та виконується за рахунок покупця.
Які товари не підлягають поверненню?
Знижені в ціні.
Пошкоджені чи зібрані після покупки товари.
Матраци з порушеною або пошкодженою упаковкою, а також ті, що вживалися.
Товари, вироблені чи привезені на індивідуальне замовлення. Ті товари, які були вироблені та привезені з обраного матеріалу клієнта. 1) дивани, ліжка, пуфи - з обраної клієнтом тканини та наповнення та систем відкриття. 2) шафи, кухні, комоди, гардеробні, вітальні, вітальні, тумби, стільці, столи - з кольору і матеріалу корпусу, кольору та матеріалу фасаду (скла, дзеркала, фарби, фотодруку, піскоструму, ДСП, МДФ) наповнення.
Гарантія:
Інтернет магазин меблів dobrov.com.ua гарантує відповідність меблів санітарно-гігієнічним нормам чинного законодавства України, а також вимогам ГОСТ 19917-93. Гарантійний термін експлуатації побутових меблів – 12 місяців. Дефекти, що виникли з вини споживача (не правильна експлуатація, пориви та забруднення тканини, експлуатація в сирих приміщеннях тощо) можуть бути усунені за рахунок покупця. Претензії щодо технічних характеристик, дизайну, а також невідповідності смакам покупця після продажу виробу постачальником не приймаються.